Koning Willem-Alexander opent BIC
3 oktober 2019Online events CWS
1 december 2020Let’s get digital
- Opdrachtgever: Tenzinger
- Type evenement: Online/hybride event
- Aantal gasten: 400
Voor Tenzinger mochten we in november 2020 een virtuele klantendag organiseren. Een perfecte oplossing om op een veilige manier kennis te delen en te netwerken. Met een livestream en een interactief online platform kon Tenzinger succesvol de plannen voor 2021 toelichten en hun klanten inspireren met de nieuwste informatie over Data Science en e-Health. De basis van de klantendag van Tenzinger is een online platform in combinatie met een livestream. Voor Tenzinger hebben we een speciale website ontwikkeld waar de bezoekers het volgende konden vinden:
– Livestream van de sprekers Moderator Aldith Hunkar nam de bezoekers real-time mee door het programma in de livestream. De keynote sprekers gaven lezingen vanaf een indrukwekkend podium dat speciaal voor dit event ontworpen is. Dit was allemaal te volgen via de livestream.
– Virtuele beursvloer Op de virtuele beursvloer konden de bezoekers innovaties en nieuwe informatie bekijken bij online beursstands.
– Break out sessies De break out sessies waren vooraf opgenomen en de bezoekers konden zelf kiezen welke inhoudelijke sessies ze wilden bekijken.
– Netwerken via chat Gedurende het event konden deelnemers met elkaar chatten. Zo kun je ook online netwerken. Dit werd gedaan met een matchroulette. De bezoekers werden aan iemand gekoppeld die ze nog niet kenden.
– Q&A Tijdens de sessies kon iedereen zijn of haar vragen direct stellen.
– Beleving thuis. Om de deelnemers nog meer bij het event te betrekken, kreeg iedereen een box met gadgets en lekkernijen thuisgestuurd. Ook zat er een fitness band bij voor in de pauze. Zo kreeg iedereen ook wat beweging.
De Tenzinger Klantendag voldeed volledig aan alle Corona maatregelen. We zijn er trots op dat we samen met Tenzinger hebben laten zien wat er nog wel mogelijk is.